donderdag 21 november 2013

Haaksels :-)

Ik heb al een tijd niet meer geblogd, maar zeker niet stilgezeten!



Ik heb 2 scoodies gemaakt, naar het patroon van Simply Haken. Mijn zusje Josien heeft even geposeerd.
De ene is met oortjes en de andere zonder, zodat we ze uit elkaar kunnen houden.

Ook heb ik dingetjes gehaakt voor een markt voor het goede doel.


Zoals deze knipjes,


En deze zakdoeken,


En verder nog tutteldoekjes, een gebreid kussen en wat omhaakte kaartjes.

Ook hebben we dit jaar weer mutsjes gebreid voor Innocent.
We zijn niet naar de Kreadoe geweest, dus we konden ze niet persoonlijk afleveren.


I love muts! Gemaakt door Josien.


En deze zijn neergezet door Simone. We hebben er volgens mij 65 gemaakt, dus ons record van vorig jaar is verbroken!

Het zal wel weer rustig worden op mijn blog, want ik word morgen geopeerd. 
Of misschien heb ik dan wel zeeën van tijd om te haken!
Dat zien we dan wel weer ;-)

Groetjes Leonie



7 opmerkingen:

  1. brr geopereerd zegt ze dan nog even... dan wens ik je succes en sterkte.
    je hebt heel veel moois gemaakt meis xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een productiviteit zeg !!!
    Sterkte met de operatie morgen, hopelijk geen enge dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je bent wel erg productief geweest! Leuk, zo'n hoodie! Het staat je zus in ieder geval prima! Nog meer mutsen dan vorig jaar... ik herinner me nog die zak met mutsen die je vorig jaar mee had naar de Kreadoe ;-) Goed gedaan!
    En dan al die andere dingen voor het goede doel, super zeg!
    Heel veel sterkte morgen en daarna met herstellen. Hopelijk is het niet al te ernstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och jeetje meis...geopereerd hopelijk niks ernstigs!! Alvast veel sterkte morgen, zal aan je denken!! Je bent lekker produktief geweest hoor de laatste tijd, veel leuke dingen gemaakt! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie dingen gemaakt (en veel)! Sterkte voor morgen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sterkte voor de operaatie zeg!!!!
    en wat ben jij /zijn jullie hard aan het werk geweest zeg allemaal even leuk en mooi

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sterkte voor de operatie en wat ben je productief bezig geweest en heb je veel leuke dingen gemaakt!WAUW

    BeantwoordenVerwijderen