vrijdag 20 maart 2015

Shaun het schaap

Mijn zusje vind Shaun het schaap erg leuk! Ze kijkt het altijd tussen de middag.
Toen ze een haakpatroon van Shaun zag, wilde ze dus ook dat ik hem meteen voor haar maakte.
Shaun heeft een hele tijd zo op de bank gezeten:


Ik had geen zin om nog ogen voor hem te maken. Vast heel herkenbaar ;-) 
Maar net heb ik dus eindelijk even zin gemaakt en in 10 minuutjes was het gebeurd! Maak kennis met Shaun:

Ik vind hem best leuk geworden! 
Ik had ook nog een vraagje aan jullie. Pas heb ik deze bol gekocht.  Weten jullie iets leuks om ervan te maken? Ik houd niet echt van omslagdoeken, shawls en andere kledingstukken ;-) 
Iemand een leuk ideetje? :-) 

Fijn weekend! 

3 opmerkingen:

  1. Je schaap is gaaf uuuuhm een haarband?? Kussenhoes??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herkende hem gelijk het schaap maar metogen is hij nog mooier.. Ik vind die tekenfilmpjes ook zo schattig... en van die bol wol... een deurstopper in de vorm van een poes of een ander dier... zak zand of bonen er in en klaar is je deurstopper... of een paar leuke eierwarmers..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaaaaaaaaaaa je schaap is geweldig!!! En je fenna... uuuuhm een leuke lente (tulpen) slinger? tasje?

    BeantwoordenVerwijderen