zaterdag 25 mei 2013

Haken met naaigaren

Op aanvraag van Angeline is hier mijn gehaakte bloemetje van naaigaren. Angeline haakte zelf een heel klein en schattig hertje. Kijk maar eens op haar blog!


Ik heb er een muntje van 2 cent naast gelegd om aan te geven hoe klein hij is.


Ik heb hem gemaakt met haaknaald 1, die was eigenlijk te groot voor het naaigaren, maar ik heb geen kleinere haaknaalden.

Ik haakte ook nog een bloem van Arne en Carlos, naar het patroon van Wieke van Keulen.


De grote met haaknaald 3 en de kleine met haaknaald 1 en naaigaren. Wat een verschil hè!
Eer dat je van die kleine een heel kleed hebt ben je 10 jaar verder!
 Met mijn bloemetjes kleed gaat het trouwens ook goed! Ik heb al ongeveer 80 bloemetjes.


Toen ik net met dit blog begonnen was, haakt ik dit eendje naar eigen inzicht.


Ook heb ik dit beertje gemaakt. Hier is ook geen patroon van, ik heb gewoon zelf wat geprobeerd.


Hoe kleiner, hoe leuker!

Groetjes Leonie







14 opmerkingen:

  1. super knap en het ziet er prachtig uit! ZO lief zo mini!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjeetje meis ... als er één een priegelkampioen is ben jij dat wel!!!! Wat geweldig joh!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat klein, ik hou meer van wat grotere dingen. Vind het wel knap van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ieniemienie klein! Leuk zeg! Wat een priegelwerk hé!?!
    Fijne zondag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Leonie wat een ontzettend gepriegel! !! Echt super knap van je en dat eendje! Bedankt voor het plaatsen van dit blog bericht op aanvraag ha ha. .. Ik ben helemaal onder de indruk! !!!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Leonie, heel knap gemaakt ! dat eendje is om op te vreten !
    naaigaren.. er is ook wel katoen wat zo dun is daar haakte men vroeger kleedjes van. Filet haken heet dat geloof ik. Ik begin er niet meer aan haha krijg kramp en mijn ogen zijn veel te slecht. Super hoor !
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een priegelwerk! Ik krijg onderhand al kramp aan mijn handen als ik het zie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh hemeltje wat een gepriegel maar het resultaat is wel heel leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai zo klein...mega knap gemaakt!!! Ik heb ook eens geprobeerd te haken met naaigaren maar werd er helemaal kierewiet van! ;)
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend priegelwerkje. Knap hoor. Ik vind haken met naald nr. 1 echt te fijntjes, maar haak wel veel met naald 1.50 en dan gebruik ik catania fine. Dat geeft ook een heel mooi en fijn resultaat.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh gossie wat schattig :-) dat eendje zo cute!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen