dinsdag 4 september 2012

Leuke post en muis

Ik kreeg hélé leuke post van Ingrid! Ik had het 1 euro kadootje gewonnen!
Ik kon geen foto meer maken, want hij lag al de hele dag te wachten tot ik thuis kwam van school en mijn zusjes wilden persé weten wat er in zat (en ik ook!)
Kijk en geniet!






Het zijn super leuke kaarten! Ik denk dat ik ze ga omhaken of ophangen of...
Het zat dichtgeplakt met tape. Ik was gelijk verliefd! Ik kwam in een 1euro winkel en daar verkochten ze ook tape! 5 rolletjes van 5m per rol voor 1 euro! We hebben in totaal 20 rollen ingeslagen voor mijn zusjes en mij!


Ik heb ook de hartjesslingers ontdekt! Ik heb al een aantal kleuren gemaakt en bedacht dat ik daar dus wel de woonkamer mee kon versieren, maar dat vond mij moeder niet zo'n goed idee...



Zou best leuk staan toch?
Zondag heb ik dit muisje gemaakt van super zachte wol van de Zeeman!! Ze hebben bij de Zeeman hier in de buurt heel veel nieuwe wolletjes! Inslaan dus!



Zo dit was een lang bericht! Helaas heb ik nu weer school en dus minder tijd om te haken en dat soort dingen... Jammer! Dus het wordt hier misschien wat rustiger, maar ik blijf in ieder geval wel jullie blogs lezen!

Groetjes Leonie





8 opmerkingen:

  1. Hoi, je hartjesslinger is echt heel leuk geworden, zeg!! Dat muisje is ook verschrikkelijk schattig!!!
    Groetjes Willie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je 1 euro pakje en je muisje zou ik wel heel dicht bij mij willen hebben.
    Nog een fijne avond,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt vast genoeg leuks verzinnen met de kaarten; veel plezier er mee!
    Wat een gezellige hartjesslinger! Zal vast niet misstaan op je eigen kamer (en anders kun je er vast ooit nog iemand mee versieren ;-) )
    Volgens mij hebben wij hetzelfde muisje gemaakt, van dezelfde wol, alleen heeft die van mij een strikje en die van jou heel mooie roze pootjes (goed idee!) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat een heerlijke post heb jij gekregen! Je slinger en muisje zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig pakketje meis :-)
    Enne je slinger en muis LEUK!!!!!!

    Sterkte op school!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kun je toch goed haken. Ik krijg dat echt niet voor elkaar hoor zo'n leuk muisje. Je tapejes zijn een goede vondst. Ben benieuwd waar je ze uiteindelijk voor gaat gebruiken.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n verrassing bij de post. En je muisje is zo lief geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Leonie,

    Wat maak jij leuke dingen zeg! Je mag er trots op zijn dat je zo lekker creatief bent!
    Groetjes Inez

    BeantwoordenVerwijderen