zaterdag 4 augustus 2012

Pech

Vandaag zijn we naar de kringloopwinkel geweest. Ik vond daar een zakje berenneusjes en deze stempelset.


De binnenkant is helemaal bestempeld (en de buitenkant ook), maar dat heeft ook wel wat toch?


Het is geen speelsetje, want hij kostte in de winkel 32 gulden (of euro) en hij is best wel oud.


Ik dacht: Mijn dag is weer goed, maar toen kwam ik thuis. Ik kon het zakje met berenneusjes nergens vinden en ik was er juist zo gelukkig mee! We hebben de hele auto doorzocht, in de tassen gekeken, onder de tafel, op de bank enz. maar hij is dus echt kwijt... Misschien heb ik hem bij de kassa laten liggen of iemand heeft hem afgepakt/gestolen...

Groetjes Leonie



4 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuk stempelzetje!
    Daar schreven ze vroeger toch mee?(of in ieder geval met kranten maken. Daar werden letterbakken voor gebruikt om het in op te bergen. Sorry voor de nutteloose informatie...)

    Balen van de berenneusjes:(

    Groetjes Ronja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat stempelsetje heb ik ook van de kringloopwinkel, en ben er blij mee en heb er veel plezier van :)

    BeantwoordenVerwijderen