woensdag 4 juli 2012

Leuke dag!

Vanochtend heeft mijn oma me opgehaald en zijn we naar een oudtante geweest en ook nog naar een tante van mijn oma. Toen zijn we doorgereden naar een tweedehands winkel. Ik heb er een heel leuk nieuw vest gevonden en 2 schildersdoeken.
Mijn zusje mocht afzwemmen. Ze vond het heel spannend. (we mochten eigenlijk niet komen kijken...) Ze zou eigenlijk alleen voo A afzwemmen, maar zij was de enige, dus toen heeft ze met B mee gedaan en A en B in één keer gehaald!
Mijn dag is weer helemaal goed!

Ik wil nog iemand in het zonnetje zetten. Namelijk Caren. Ze heeft een super leuk blog en is altijd heel attent met reageren op je blogberichten. Neem eens een kijkje op haar blog!!! Doen hoor!



Liefs, Leonie


1 opmerking:

  1. Wat lief dat je me in het zonnetje zet, dankjewel!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, eens iets anders dan andere dagen:)
    Leuk dat je zusje in 1 jeer haar A en B heeft gehaald, feliciteer haar maar;-)
    Ga zometeen naar een examenfeestje, lekker haken hè?!;p Fijne avond!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen