donderdag 28 juni 2012

Zomer en een verslaving

En nu is dan toch eindelijk de zomer een beetje begonnen!
De zon schijnt en ik zit lekker in mijn korte broek en t-shirt!
Maar, dat betekent ook muggen en andere steekbeesten. Ik ben vanacht voor de eerste keer gestoken... Mijn hor moet dus weer voor het raam, maar ik vind het hor eigenlijk heel lelijk, dus heb ik hem versierd met knopen en libellen. 


Een hor is echt lastig om te fotograferen!



Momenteel heb ik een knutsel met papier verslaving. (haken doe ik natuurlijk ook nog steeds)
Ik ben met een projectje bezig. Het wordt een klein kadootje voor mijn vriendinnen. Ik kan geen detail foto's laten zien, want ze kijken wel eens op mijn blog...



Heeft iemand nog leuke papier knutsel ideeën? Ik sta voor alles open! Ik heb 8 weken lang vakantie, dus ik kan nog heel veel doen! (dit is zo'n lekker idee!)

Liefs, Leonie

5 opmerkingen:

  1. Hee, wat ziet je hor er leuk uit!Die van ons is kapot en word gemaakt.Maar ik zit met de problemen, word mega veel gestoken:(
    Maar ben niet allergisch, scheelt weer een hoop hè?!Mn zusje wel, en die zit te krabben en te jeuken en dikke bulten heeft ze!Die libelle is leuk, heb je het zelf gemaakt??en met dat papier gaat je zeker wel lukken;-)
    Ben benieuwd wat eruit komt!!
    Xxx Caren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heei!

      Ik hoop maar dat de hors/horren (?) snel weer klaar zijn! De libelle is inderdaad zelfgemaakt.

      X Leonie

      Verwijderen
  2. Hey,
    Leuk idee van die horre.
    En wat zijn die cadeautjes? Ik ben benieuwd. En voor papier kan je ze ook oprollen met een saté prikker. Dan heb je wel wat sterk papier nodig en dan kan je er vormpjes in maken voor op kaarten. Ik vraag an mij oma wel of ze het boek wil meenemen want dan stuur ik je wel wat foto's xx Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja vakantie, ik moet nog 2 daagjes en dan heb ook ik vakantie ik kijk er echt zo naar uit.
    Een paar papier ideeën zag ik hier:
    http://www.ing-things.blogspot.nl/2012/05/lets-make-something-347-of-paper-this.html
    http://www.ing-things.blogspot.nl/2012/05/simple-diy-book-with-love-focus-and.html
    http://www.ing-things.blogspot.nl/2012/01/lets-make-something-nice-12-or.html (ik ben van plan om deze in de vakantie te maken)
    http://ing-things.blogspot.nl/2011/12/diy-little-personal-gift.html (deze vind ik echt helemaal geweldig, in de vakantie ga ik waarschijnlijk eerst heel veel enveloppen maken en dan deze tutorial volgen)
    http://www.cwfrosting.com/2011/11/english-breakfast-cardstock.html (deze vind ik zo grappig vooral omdat je papiertjes moet strijken, misschien ga ik deze tutorial ook wel volgen, moet ik nog even kijken)

    Nou ik hoop dat je wat knutsel ideeën hebt om die (o zo vervelende :) haha grapje) vakantie door te komen
    Ben benieuwd wat je ervan maakt!

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen