maandag 21 april 2014

Pasen en hartjes <3

Wat een heerlijk paasweekend!
Gisteren hebben we lekker buitengezeten en gespeeld.
Mijn oma en oom kwamen alvast voor mijn verjaardag.
Vandaag gaan we pannekoeken eten met de familie.

Het zal weer even rustig hier worden. Nog 4 daagjes school en dan gaan we een weekje naar Sneek!
Ook word ik donderdag 16 jaar! :)

Ik maakte nog wat hartjes van zeil. Ik ben helemaal in de naai-stand momenteel. (ik haak ook nog hoor! ;-))
Ik vind zeil echt heel prettig om mee te naaien. Dit zeil heeft ook een erg leuk printje!
(de foto's zijn met mijn mobiel gemaakt, dus hebben niet een al te beste kwaliteit)

Geniet nog allemaal van deze mooie vrije dag en tot later!
Groetjes Leonie

7 opmerkingen:

  1. wat een schattige hartjes Leonie mooi gedaan meis, verder wens ik je een hele fijne verjaardag donderdag.....en een fantastische week in Sneek.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet sixteen!
    Bijzondere leeftijd....geniet van alle aandacht.
    Liefs Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je hebt prachtige hartjes gemaakt, heel lief zijn ze geworden :-)
    Veel plezier in Sneek, fijne verjaardag en eet smakelijk vandaag met de pannenkoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke hartjes heb je gemaakt! Alvast een hele fijne verjaardag en een fijne vakantie in Sneek. Leuke stad, ben ik vroeger veel geweest als ik bij mijn tante in Friesland ging logeren.
    Hier vandaag ook pannenkoeken, lekkerr

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooow geweldig je hartjes echt super gaaf!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Leonie, alvast gefeliciteerd met je 16e verjaardag!! Veel plezier in Sneek.
    Je hartjes zijn helemaal leuk!! groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke hartjes! Geniet van je verjaardag, 16 jaar is een geweldige leeftijd! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen