woensdag 12 september 2012

Liebster Award



Van Flo kreeg ik de Liebster Award! Super leuk! Bedankt Flo!

Er hangen wat regels aan vast, namelijk:

De regels:
1. Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, het maakt niet uit wat.
2. Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
4. Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
5. Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een reactie achter te laten.
6. Je mag niet terug genomineerd worden.

De 11 dingen over mezelf:
1.     Ik ben 14 (24 april jarig)
2.     Ik zit op Volleybal. In MB1 2e klasse, voor de mensen die ook op volleybal zitten
3.     Ik zit in 3VWO
4.     Mijn favoriete vakken zijn wiskunde, natuurkunde en scheikunde
5.     Ik begin een dag voor een toets met leren...
6.     Huiswerk maken doe ik altijd beneden, dat vind ik veel gezelliger!
7.     Ik droom van een eigen winkeltje!
8.     En dat ik onbeperkt mag shoppen in een crea-winkel!
9.     Ik ben gek op post!
10. En vind het dus ook heel jammer dat bijna niemand meer post stuurt! (de enige post die ik krijg zijn wat verjaardagskaarten en mijn boekenpakket)
11. We hebben een cavia als huisdier, genaamd Gijs.

De 11 vragen van Flo
1. Wat is je beroep? - Niks, is zou wel graag een baantje willen, maar weet niet echt wat.
2. Actief of relaxen? - Actief!!
3. Waar kies je liever voor een taartje of een biscuitje? - Een appeltaartje!
4. Heb je Pinterest? Zo ja wat is je naam? - Nee
5. Wat is je lievelingseten? - Patat!
6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd? - Haken! Ik doe eigenlijk niet anders. Of volleybal dat vind ik ook heel leuk!
7. Wat zijn je favoriete blogs? - Ik vind alle creatieve blogs heel leuk!
8. Hoelang blog je al? - Ik moest het even opzoeken, maar vanaf 19-05-2012
9. Hoeveel volgers heb je? - 26! (ik kwam erachter dat je ook jezelf kan volgen :-))
10. Pastel of neon kleuren? - Voor schoenen vind ik neon kleuren heel leuk! Voor kleren maakt het met niet zoveel uit. Ik hou van vrolijke kleuren!
11. Heb je graag sieraden om of niet? - Alleen armbandjes.

De 11 vragen voor mensen die ik ga nomineren
1. Wat is je favoriete haakpatroon?
2. Wat is je favoriete DIY?
3. Woon je in noord, midden of zuid Nederland?
4. Wat is je grote droom?
5. Wat zijn je hobby’s naast haken en freubelen?
6. Zit je op een sport?
7. Wat is je favoriete bloem?
8. Waarom ben je begonnen met bloggen?
9. Ben je een stadsmens of een plattelandsmens?
10. Wat is je lievelings kleur?
11. Wat is je motto?

En nu de bloggers aan wie ik de award doorgeef:
1. Caren
2. Willeke
3. Mingle en Mangle
4. Anja
5. Aankleedpopje
6. Maddy
7. Marga
8. ViltAnja
9. Vera
10. Lisette
11. Frullemieke

Ik heb een paar dagen gedaan over dit bericht schrijven (huiswerk enzo). Toen ik begon had ik 22 volgers en nu 26! Daar ben ik super blij mee! Welkom allemaal! Super leuk dat jullie mij volgen!

Groetjes Leonie

10 opmerkingen:

  1. Hoi Leonie,

    Wat lief van je dat ik de award van jou krijg. Ik ben er heel trots op. Zodra ik tijd heb ga ik er even voor zitten om de vragen te beantwoorden.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, wat een snelle reactie! Graag gedaan! Je verdient hem echt! Ik deed ook nogal lang over de vragen :-)

      Verwijderen
  2. Ook vanuit hier super bedankt Leonie!! Heel lief van je...ik moet er eveneens eerst ff voor gaan zitten hoor..over een uurtje moet ik weg, dus het wordt pas op zijn vroegst morgen voor ik me er even goed in kan verdiepen:-)) Fijne avond! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt voor de liebster award!!! wij zijn er al druk mee bezig geweest. maar het is nog niet helemaal klaar =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor je liebster award, wat een verrassing. Ik ben vandag na 2 weken vakantie weer begonnen met werken zodra ik tijd heb ga ik je vragen beantwoorden.
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat ik een award van je krijg, bedankt hiervoor.
    Ik ga het binnenkort op mijn blog vermelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Leonie...ik had je liefst persoonlijk even een mailtje gestuurd, maar kan helaas geen mailadres vinden, dus moet ik het toch zo doen...ik wilde je even laten weten dat hoe lief ik de Award ook vind en ik er in eerste instantie ook best blij mee was, ik hem toch liever niet accepteer...op mijn blog leg ik uit waarom niet en dat het ook absoluut niets met de geefster te maken heeft. Ik hoop dat je er begrip voor hebt! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo Leonie,

    bedankt voor je award :-). Ik zal er zo vlug mogelijk tijd voor vrij maken.
    Ik zag het via mijn mail dat je gereageerd had op mijn post daarom dat ik het zo snel weet ;-)
    Ik heb een voorstel voor je als je het zou zien zitten.
    Ik wil gerust eens met je swappen, maar ik woon wel in België.
    Dan maak ik zo'n knopensleutelhanger voor je en ga ik die fluowol halen in Veritas.
    Je moet maar laten weten met wat je dan zou willen ruilen ;-)
    Kan je wel even op mijn profiel komen reageren of via mijn mail?
    Want je krijgt van Blogspot spijtig geen mail ofzo als er iemand gereageerd heeft op je reactie bij een andere blogster en ik vergeet het soms wel eens waar ik allemaal gereageerd heb ;-)

    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen