woensdag 15 augustus 2012

Kijk hier eens #3 en een dipje

Kijk eens op het blog van Anja! Zij heeft een super leuk blog! Ze reageert vaak op je berichtjes en dat is ongeveer het leukste van bloggen!
Anja, je hebt een heel, leuk, mooi, super en geweldig blog!


En dan nu een beetje een triest berichtje. Ik heb een dip! Ik weet gewoon niet meer wat ik moet haken. Naar mijn idee heb ik alles al gehaakt!

Klein,

Groot,

Dik, dun, dieren, hartjes, dekentjes, ik weet het niet meer.
Amineko's haken vind ik heel leuk! Ik wil dat graag doen van gemeleerde wol, maar die heb ik niet meer :(
Dus hebben jullie nog ideeën?

Suc6 met haken,

Leonie


7 opmerkingen:

  1. Leonie, leuke blog ! En je bent nog zo jong en dan al zo aan het haken ?! Leuk !
    Ik kwam je naam/blog tegen via "mijn eigen plekkie". Nou, als je wilt....wij hebben genoeg haakpatronen/ideeën hoor ! Maar je mag ook haken voor een goed doel ?! (kijk bijv op het zog. Poekie-project).
    En iets anders voor op je kamer bijvoorbeeld : filet-haken. Heb nog niet alles van je gezien/gelezen dus weet ook niet of je kussentjes al gedaan hebt ?!
    Nou, veel succes ! En ik wordt volger !
    Pascale
    www.gemaaktenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat leuk dankjewel !!!!!!!!
    Enne, heb je al aapjes gehaakt ??
    En voor de Kerst haken is ook erg leuk hoor.
    Of het nieuwe boekje van Mriek !!
    Succes en tot haaks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Leonie!!
    Vervelend hee, een dipje!! Maar ik moet eerlijk zeggen, die heb ik ook, vaak genoeg...:( Maar het komt echt weer terug hoor!! Kijk eens op deze blog, hier staan allemaal gratis haakpatronen maar ook beschrijvingen van allemaal andere dingen, zoals iets met papier doen enzo. www.freubelweb.blogspot.com/www.freubelweb.com. Ik hoop dat je dr wat aan heb, en meid, je kunt haken als de beste en er zijn nooit genoeg patronen:) En anders doe je eerst iets anders, punniken ofzo en dan wil je vanzelf weer haken!!
    Liefs, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey!! je hebt ook een leuke blog Leonie. en we hebben jou ook gevolgd. op deze site staan ook leuke gratis patronen:
    http://greatamigurumi.blogspot.nl/
    misschien vind je daar wel wat leuks
    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Leonie

    Bedankt voor je lieve berichtjes op mijn blog.
    Ik heb ook een tip: stokhaken! Voor komend najaar kun je er bijv een leuke shawl van maken. Of je kunt beginnen met een armband. Op youtube staat een heel duidelijk filmpje (wel heel saai;-) het is niet moeilijk maar resultaat is heel leuk. Ik heb een stuk pvc buis gebruikt, werkt prima:-)
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor al jullie liever berichtjes! Ik ben weer helemaal vrolijk én aan het haken!

    Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ik ben benieuwd wat je zult haken,
    dus vanaf nu hou ik je in de gaten ...
    Groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen