maandag 4 juni 2012

Lolly

Hooooi!

Hier het patroon van deze schattige lolly  ♥

















Hoofdje:
1e toer: in een magische ring 6 vasten
2e toer: elke steek meerderen (12v)
3e toer: 1v, 1 meerderen <- 6x herhalen (18v)
4e toer: 18 v
5e toer: 18 v
6e toer: 1v, 1 minderen <- 6x herhalen (12v)
7e toer: 2 aan 2 samenhaken (6v)
Draad afknippen en door de lussen halen.

Oortjes
2 lossen. In de 2de losse 4 v haken. Dit is 1 oor. De andere gaat precies hetzelfde.

Neusje
Ik heb heb neusje van vilt gemaakt.

Ogen
De ogen heb ik van kraaltjes gemaakt.

Veel suc6 ermee!

Groetjes Leonie

1 opmerking:

  1. Hééj!

    Inderdaad heel leuk dat je even oud bent als mij, nouja, 2 jaar verschil!!Super, en ik ga je zeker volgen.Wat maak je leuke dingen hé!
    En bedankt voor het patroontje, ga hem zeker een keer proberen!!
    Nou, ik zet je in mn blogroll en dan zien anderen je blog, okee??Want je blog ziet er super uit!
    Ik blog ook op www.haakmaaraan.blogspot.com, kan jij ook gaan doen!!

    Groetjes en suc6 met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen