maandag 8 juli 2013

Poef

Zaterdag was ik in de Hema in Gouda om schoolspullen te kopen. Dat is goed gelukt!
Maar wat zag ik daar nog meer staan! Een poef! Hij stond bij de uitverkoop voor €6,-


Ik vind het niet echt mooie kleuren, maar ik wil al heel lang een poef haken.
En als je deze poef openritst...


...komt er een mooie poefvulling uit!
Dus voor iedereen die ooit nog eens een poef wil haken: Dat wordt rennen naar de Hema!

En als je dan toch in de stad bent. Kun je beter gelijk maar even doorlopen naar de Kruidvat.
Daar hebben ze vanaf morgen namelijk tape. 

Groetjes Leonie

PS. Nee, ik ben niet gesponsord ;-)




8 opmerkingen:

  1. Dit is handig, nu heb je het model om rond te haken!
    Dit wordt beslist iets heel moois!
    Geniet van het schitterende zonnetje,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha...dan heb je vast aandelen! Leuke tip Leonie, gelijk een goede basis! Ben benieuwd hoe die van jou gaat worden. Ook bedankt voor de andere tip..dat wordt morgen dus een bezoekje kruidvat:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè die HEMA aanbiedingen .... ja je moet echt mazzel hebben om er op dit moment tegenaan te lopen!!! Goed geslaagd meisie!!!!!

    Ahhh en hebben we dan gehold naar de Hema ... moeten we dus doorrennen naar het Kruidvat hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankopen, die zien we vast nog wel eens terug komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zo'n goede basis voor je haakwerk.
    Ben benieuwd wat voor kleuren je gaat kiezen.

    Bedankt voor de Kruitvat tip, ga morgenochtend meteen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha leuke schoolspulletjes heb je gekocht :-) enneuh bedankt voor de tips !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superkoopje, die poef. Bedankt voor de tip.
    En je hartjesdeken vind ik ook superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen