maandag 1 juli 2013

Gewonnen! :)

Bij Maddy won ik laatst deze leuke armband!


Met een leuk gelukspoppetje!



Heel erg leuk, Maddy! Het zijn prachtige kleuren! Bedankt!

En vrijdag won ik ook nog eens een super leuk give-away bij Musje!
Zaterdag lag de envelop al op de mat.


Echt prachtig gemaakt! Ik heb hem op mijn kamer opgehangen.


En dit kwam eruit de envelop rollen:


Tape, heeeel veeeel tape!



En een prachtige zelfgemaakte kaart!


Bedankt Musje, ik ben er heel erg blij mee! Ik kan niet wachten tot mijn schoolboeken bezorgd worden en ik kan beginnen met kaften en versieren!

Groetjes Leonie

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullen heb je gewonnen, daar ga je vast hele leuke dingen mee maken. Veel plezier ervan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent weer lekker verwend! Veel knutselplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je goed verwend zeg! Echt super leuk. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwww jij ook al zo een mooi armbandje :-)

    En ja de enveloppen van Musje alleen al zijn kunstwerken. En die tapejes ..... Wowwwwww!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Leonie je bent een grote bofkont met al die leuke gewonnen prijzen. Wat zullen jouw boeken er geweldig mooi uit gaan zien,
    met al dat prachtige tape. We zijn heeeeeeeeel nieuwsgierig....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowie...nou jij bent goed verwend met je tape...jeetje wat een boel veel zeg en zo leuk allemaal!! Je was de eerste die reageerde dus hebt de armband eerlijk gewonnen, veel plezier ermee!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohooooooooooooooooooooooooooooooooo jij bent heerlijk in de wattenbollen gelegd zeg ♥ wel verdiend mooie prachtige armband en gave tapes ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een verwennerij haha de vakantie begint goed voor jou !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige armband en fijn te lezen dat je er blij mee bent,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen