woensdag 1 augustus 2012

Gelukspoppetje


 Dit gelukspoppetje komt uit het boek 'gelukspoppetjes haken' (nogal logisch die naam...)


En jawel, ook ik ben een Amineko aan het haken! Hij is bijna klaar en ik laat snel foto's zien.

Tip: Bij de kruidvat hebben ze haakboekjes. Het zijn samengestelde boekjes van boekjes die al bestonden. Ze kosten maar €2,99. Ik had alle patroontjes al, maar ik zou er zeker gaan kijken!
Ik vond er ook een hele leuke stempelset. Ik heb er helaas geen foto van, want het fototoestel deed raar... en op internet kon ik hem niet vinden :(

Groetjes Leonie

4 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Bedankt voor de tip ivm de boekjes, wij krijgen maar heel soms reclame (we wonen in een straat waar veel van die stickers op de bus hangen dat de mensen geen reclame willen en worden dus heel veel overgeslagen :()
    Heb gezien dat het ook bij ons in België telt dus dat wordt deze week nog een tripje naar Kruidvat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanx voor de tip! Ga morgen kijken! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen